Inovativni pristup razvoju novih i unapređenju postojećih proizvoda
Razvoj novih proizvoda je ključan za održavanje konkurentnosti na tržištu. Pristup razvoju proizvoda je zasnovan na kombinaciji tradicionalnih receptura i savremenih tehnologija.
Kroz detaljno poznavanje tržišta, potreba potrošača i tehnoloških mogućnosti, razvijaju se proizvodi koji zadovoljavaju najviše standarde kvaliteta i ukusa.
Razvoj potpuno novih proizvoda koji će obogatiti vaš asortiman i privući nove kupce. Ovi proizvodi mogu biti inovativni ili zasnovani na tradicionalnim recepturama.
Razvoj proizvoda koji su slični proizvodima konkurencije, ali sa unapređenim karakteristikama ili nižim troškovima proizvodnje.
Razvoj proizvoda sa produženim rokom trajanja, što omogućava pristup novim tržištima i smanjenje troškova distribucije.
Jedan od najvećih uspeha kompanije je razvoj proizvoda sa rokom trajanja od 36 nedelja u slajsu, za rusko tržište. Proizvod je perfektan po svim karakteristikama.
Kompanija je razvila niz proizvoda prilagođenih specifičnim zahtevima različitih tržišta, uključujući proizvode za rusko, evropsko i bliskoistočno tržište.
Proces razvoja proizvoda je sistematičan i obuhvata sve faze od ideje do lansiranja proizvoda na tržište:
Analiza potreba potrošača i trendova na tržištu
Definisanje karakteristika proizvoda i razvoj inicijalne recepture
Izrada prototipa, testiranje i optimizacija recepture
Definisanje i optimizacija procesa proizvodnje
Priprema za proizvodnju i lansiranje proizvoda na tržište
Kontaktirajte nas za stručnu pomoć u razvoju novih i unapređenju postojećih proizvoda.
Kontaktirajte nas